onsdag 30. mai 2012

New York, New York!

Da er vi tilbake på dansk jord, er ganske jetlag men det er verdt det for jeg har hatt en helt fantastisk tur. Det er med 100% sikkerthet at jeg skal tilbake ditt igjen. Jeg er helt forelsket i byen og menneskene der.


Vet ikke helt hva piloten drev med før vi skulle lande.

Utsikten fra hotellet

Frokost på Starbucks var ofte.

Shoppe litt i SoHo





Var masse å se på naturhistorisk museum.

Shoppe litt til...

Flatiron byggningen

Vi fant ut at vi skulle gå opp 5th avenue fra Midtown, etter det var vi ganske slitene.

Rockefeller center


I Chelsea, det var min favorit bydel












Utrolig mye fin kunst på MoMA. Fikk masse inspirasjon.

Disney store på Times Sq.


Brunch i Chelsea. Beste pannekaker jeg noensinne har smakt!! (the Dish)

Klare for New Yorks uteliv.


En ufattelig awesome drink jeg fikk på Hard Rock.

Bloomingsdale by night



H. C. Andersen statue i Central park, der man kan høre høytlesning av "den stygge andungen" på morgningen.


Noen som fridde til noen med å skrive det i himmelen over central park.

Utrolig mange mennesker som strømmer til parken på en søndag med flott vær.

På besøk på TeenVogue.



Middag på flott Pub/bryggeri.

De er ikke sjenerte med å putte sprit i drinkene værtfall... smakte nesten kun sprit.

Såå dessert.


SoHo igjen, må jo ta en titt på vintage butikkene.

The Met for å se Schiaparelli & Prade utstilling.

Ser på litt egyptisk også da.

Og litt kunst også. Fikk masse insparasjon fra det også.


Måtte kjøpe boken også det var så bra utstilling.



11. september minnesmerket.

På vei til Staten Island.

Frihetsstauen.

Meg og Princess Diana (Madame Tussauds)













To fantastiske mennesker som tok avstøpninger av hendene våre, vi snakket mes om alled disney prinsessene og de var bare helt herlig begge to.

hmm... Denne sto parkert på utsiden av hotellet. Artig.


Barbie inspirert utstilling på en fashion skole.

Madisen Square Garden


Var på indianer museum, og så finner jeg ut at den byggningen var med i en av scenen i filmen "Black Swan".




Meg og Stine på Brooklyn Bridge



På vei tilbake til Danmark.


Takk for en helt fantastisk tur, og mange gode minner<3

/Wilhelm

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har hatt det fint!:D Gleder meg til å se flere bilder!

    SvarSlett
  2. Selv tak ven, sjovt lige at se hele turen igennem sådan ! :D

    SvarSlett